Back 'home' - Reisverslag uit Ad Dasmah, Koeweit van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu Back 'home' - Reisverslag uit Ad Dasmah, Koeweit van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu

Back 'home'

Blijf op de hoogte en volg Corina

08 Februari 2015 | Koeweit, Ad Dasmah

Na 5 weken thuis te zijn geweest, ben ik nu alweer ruim een week in Kuweit. Thuis ontzettend druk geweest, allereerst natuurlijk met kerst en oud en nieuw. Vervolgens bij iedereen nog een keer op de koffie, heel veel feestjes meepikken, verjaardagen en ook het afscheid bij Bakker en de Vos. Daarnaast ook veel praktische dingen moeten regelen. Oa de visumprocedure. Veel papierwerk en 4 keer op en neer naar Den Haag als gevolg. Ook druk in de weer met de Hypotheker en makelaar om mijn huis te verhuren.
Al met al een hectische tijd maar wel heel gezellig. 29 januari mijn visum opgehaald en 30 januari dan echt vertrokken. Geen groots afscheid had ik bedacht, dus op mijn verjaardag een klein feestje gehouden thuis en iedereen gedag gezegd, dacht ik.. Kom ik met mijn ouders op het vliegveld aan, staan daar ineens mijn zus met Robin en Frans en Brigit. Totaal niet verwacht dus toch heel even een traantje weg moeten pinken.
Reis naar Kuwait ging voorspoedig met overstap in Istanbul. Hier weer intrek genomen in het hotel. De volgende dag was ik nog vrij dus lekker uitgeslapen en smiddags met vrienden afgesproken. Zondags was mijn eerste werkdag, maar die bestond uit alleen maar formulieren onderteken. Weer eens duidelijk hoe langzaam alles hier gaat. Ik heb van 9 tot 3 in een kamertje moeten zitten om 7 handtekeningen te zetten....
Nu alweer een werkweek erop zitten en de patiënten komen weer langzaam op gang. Daarnaast ben ik ook hard op zoek naar een eigen appartement. Ben al her en der wezen kijken, maar nog niets naar mijn zin gevonden. Verder vermaak ik me in het weekend prima met de vriendengroep die ik hier ondertussen heb opgebouwd.
Nu is het alleen wachten op mijn civil ID, daarmee kan ik een auto kopen, huis huren en bankrekening openen en hoor ik er echt bij :)

Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen!

En btw; de winter loopt ten einde, wat wil zeggen: 25 graden en zonnig :p

  • 08 Februari 2015 - 18:48

    Lia Bos:

    hey Corrina
    fijn om te lezen dat het goed ging.
    en zo te horen voel je,je al aardig thuis daar.
    nou meis veel geluk daar
    groetjes lia bos

  • 08 Februari 2015 - 20:17

    Annick:

    Dag Corina,

    Vrijdag nog over jou gesproken met Barry....
    Zij vertelde mij dat jij daar een vaste baan had aangenomen!
    Zo leuk vind ik dat voor je, wat een beslissing!!
    Een hele ommekeer in je leven, jij hebt gelijk, zoiets moet jij NU doen,
    niet wachten dat jij 50 bent...
    Ben heel benieuwd naar je ervaringen, graag wil ik je blijven volgen;
    alle nieuws van jou kant is dus welkom!

    Ik wens je heel veel succes met alles en geniet van het leven!!!

    Lieve groet,
    Annick.

  • 08 Februari 2015 - 21:23

    Rina:

    je eerste verslag heb ik gehad ben benieuwt naar de volgend.
    het gaat daar al anders dan hier hé ???
    hier is alles vlug vlug en daar gaat alles op z'n gemakje.
    wel meer mijn idee van leven hoor.
    tot de volgende mail groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 38871

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 December 2014

Avontuur in Kuwait

06 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Costa Rica 2014

10 December 2011 - 19 Januari 2012

Rondje Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: