Vervelen.... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu Vervelen.... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu

Vervelen....

Door: corinazie

Blijf op de hoogte en volg Corina

20 December 2011 | Vietnam, Hanoi

Gisterochtend 3 uur moeten wachten op een kamer in het hostel. Was nog behoorlijk moe van de treinrit, dus daarna eerst maar even gaan slapen. De rest van de ochtend een beetje rond gewandeld door Hanoi, maar het meeste had ik al gezien, dus was een beetje saai. Toen maar een taxi genomen naar het mausoleum van Ho Chi Minh. Daar liep ik Jessie en Dick tegen het lijf. Ik ben hun al meerder keren tegen gekomen deze vakantie, het lijkt net alsof ik ze stalk, haha! Met hun daar nog verder gewandeld. Conclusie: mausoleum is maar groot en lelijk. Daarna nog even in een parkje gewandeld en toen een taxi terug genomen naar het centrum. Daar hebben we plaatsgenomen bij het cafe wat ondertussen ons stamcafe is geworden. Biertje gedronken en toen naar het hostel, want die vierde zijn 7e verjaarda dus er was feest. Gratis bier en gratis hamburgers! Alleen waren de hamburgers al op voordat we er aan toe waren. Toen maar met zijn vijfen in een restaurant wat gaan eten en daarna weer naar de stamkroeg. Was erg gezellig. Jessie en Dick gaan morgen naar Nin Binh, dus die zie ik een paar dagen niet. We hebben afgesproken om samen kerst te gaan vieren in Hoi An. Mark ook gedag gezegd, want die gaat morgen naar Halong Bay. Jort en ik nemen morgen de nachttrein naar Hue, dus nog 1 dag in Hanoi.
Vandaag een beetje rondgedwaald door Hanoi, treinkaartjes gehaald en toen naar het andere einde van de stad gewandeld. We zijn nog wat moe en vervelen ons behoorlijk, dus verder geen spannende dingen vandaag. Nu is het wachten totdat we met de trein mee kunnen. Eindelijk Hanoi uit, heb het nu wel gezien hier.
In Hue gaan Jort en ik kijken of we een scoorter/motor kunnen huren/kopen en daarna gaan we dan naar het zuiden van Vietnam.
Heb trouwens geen foto's van Sapa, want er is een of ander virus in mijn usb stick gekomen waardoor ik ze niet meer kan openen en ze zijn ook plots van mijn camera verdwenen... Hoop dat ik ze thuis nog terug kan halen op de een of andere manier.

• 20 December 2011 - 19:05

Oma En Ome Toon :

we hebben je reisverslag gelezen en de foto's gezien , heel leuk !
    nog een hele leuke en fijne kerst.
    nog heel veel plezier met je reis,
    heel veel liefs van Ome Toon enOma

• 20 December 2011 - 19:34

Tante Helma:

Hee Corina,
    Heb al Je verhalen gelezen meid wat beleef je veel.
    Kim is weer terug en ga nu jou volgen
    groetjes van Tante Helma en Ome Piet.

• 20 December 2011 - 21:02

Sandra:

Hee meis! Genieten hoor, die verhalen van je. Wij gaan hier richting een nattige kerst, dus daar mis je niks aan.

Have fun!

• 21 December 2011 - 14:28

Tante Nel En Ome Jan:

Leuk om je reisverhalen weer te lezen.Fijn voor je dat je leuke reisgenoten tegen komt,en ieder met een ander verhaal,of nationaliteit.
    Voor jou zal het een btje een vreemde kerst zijn dit jaar,maar wij willen je toch leuke en gezellige dagen wensen.We zullen wel even proosten op je tijdens de brunch met de ooms en tante's.Fijne reis verder