Waar was ik gebleven... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu Waar was ik gebleven... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu

Waar was ik gebleven...

Door: corinazie

Blijf op de hoogte en volg Corina

16 December 2011 | Vietnam, Hanoi

Laatste verslag is al weer een tijdje geleden.

Na het relaxen op de kamer met een biertje van slechts 27 cent!!! zijn we op zoek gegaan naar een plek om te eten. Samen met Fabien en Yamamoto op pad gegaan. Zij zijn beide nogal budgettravelers en zochten iet van onder de 30.000 dong. Na anderhalf uur toch iets gevonden. Gegeten voor 1 euro. Daarna op een pleintje nog een biertje gedronken. Ineens om half 12 wordt iedereen van straat afgeveegd door de politie en moeten we wegwezen met het bier nog in de hand. De stad is dan ook ineens uitgestorven.

Nog even wat grappige feitjes:

- In de supermarkt is een biertje goedkopen dan een flesje water (0.27 tov 0.34)
- Avondeten is gemiddeld 1 euro
- Een broodje als lunch is slechts 50 cent
- Taxi kost voor een ritje van een kwartier wel 2.50!
- Entree voor de musea 0.34 cent
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Alleen wijn is duur, gewoon europese prijzen. Dus deze vakantie dan maar alleen aan het bier.