Change of plans - Reisverslag uit Wilnis, Nederland van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Wilnis, Nederland van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: corinazie

Blijf op de hoogte en volg Corina

16 November 2011 | Nederland, Wilnis

Vandaag een vliegticket geboekt van Bangkok naar Hanoi. Ik neem een overnachting in Bangkok en dan vlieg ik meteen door naar Vietnam.
In verband met de overstromingen in Thailand heb ik besloten om niet naar het noorden van Thailand en Laos te gaan. Ik ga de ellende maar niet opzoeken. Dat wil zeggen dat ik nu 4 weken de tijd heb om Vietnam te bekijken. Daarna ga ik nog naar Angkor in Cambodja en op de terugweg bezoek in nog een paar dagen Bangkok. Ik zal nu misschien een paar dagen extra op het strand moeten liggen, maar ja, elk nadeel heb ze voordeel...

Nog 3,5 week en dan is het zover!

  • 16 November 2011 - 16:16

    Daphne:

    Wat je ook gaat doen, het is en blijft een hele ervaring. En op het strand liggen is ook helemaal niet erg!

  • 09 December 2011 - 08:52

    Maaike:

    Wil je een fijne reis wensen met veel ervaring.
    Heerlijk dat je wat meer op het strand kan liggen en hoop dat je daar ook nog leuke mensen gaat ontmoeten.
    Ik wil zeggen ga Genieten, genieten en genieten.

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corina

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 38936

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 December 2014

Avontuur in Kuwait

06 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Costa Rica 2014

10 December 2011 - 19 Januari 2012

Rondje Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: