Nu kan ik niet meer terug.... - Reisverslag uit Wilnis, Nederland van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu Nu kan ik niet meer terug.... - Reisverslag uit Wilnis, Nederland van Corina Rewijk - WaarBenJij.nu

Nu kan ik niet meer terug....

Door: corinazie

Blijf op de hoogte en volg Corina

26 Juni 2011 | Nederland, Wilnis

Yoehoe, het vliegticket is geboekt. Ik had al een paar weken zitten kijken en de prijzen bleven steeds hetzelfde, dus de stap maar gewaagd.

Zaterdag 10 december om 21.40 vertrek ik met EVA Air naar Bangkok. Ik heb besloten om mezelf maar te verwennen en heb gekozen voor de Elite Class. Hierbij heb je veel meer beenruimte, je stoel kan verder naar achter en je hebt een voetensteun. (zie foto) Kost wat extra, maar je hebt ook een hoop comfort extra!

Ik kom weer terug op donderdag 19 januari om 19.25 op Schiphol.

Nu kan ik dus echt niet meer terug en kan ik verder met het plannen van mijn reis. Nou heb ik me voorgenomen om alleen de eerste nacht te boeken en verder maar te kijken waar ik terecht kom. Voor een controlfreak als ik valt het niet mee om niks te plannen...

• 02 November 2011 - 19:35

Sabine Van Hoften:

Ben vanaf 15 jan in Bangkok, misschien kom ik je wel tegen ;-)